hhssyy47
V2EX  ›  问与答

刚抢的红米 联通版 ,有人要么?

  •  
  •   hhssyy47 · Apr 8, 2014 · 3095 views
    This topic created in 4461 days ago, the information mentioned may be changed or developed.
    RT 加100出 可小刀
    刚抢到的 直接给V友账号, 自己填地址付款即可。
    3 replies    1970-01-01 08:00:00 +08:00
    hhssyy47
        1
    hhssyy47  
    OP
       Apr 8, 2014
    没有邮费 小米直发
    jose13
        2
    jose13  
       Apr 8, 2014
    搭车出红米联通电信。。。
    hhssyy47
        3
    hhssyy47  
    OP
       Apr 8, 2014
    已出 谢谢大家
    About   ·   Help   ·   Advertise   ·   Blog   ·   API   ·   FAQ   ·   Solana   ·   3299 Online   Highest 6679   ·     Select Language
    创意工作者们的社区
    World is powered by solitude
    VERSION: 3.9.8.5 · 46ms · UTC 10:59 · PVG 18:59 · LAX 03:59 · JFK 06:59
    ♥ Do have faith in what you're doing.