Ra8er
V2EX  ›  问与答

米 2s 在这能不能卖出去,,,

  •  
  •   Ra8er · Feb 6, 2015 · 2620 views
    This topic created in 4158 days ago, the information mentioned may be changed or developed.

    自己用的,白色16G,无损坏,想换手机了,看看在这能不能,,,,

    7 replies    2015-02-07 08:54:57 +08:00
    Pete
        1
    Pete  
       Feb 6, 2015 via Android
    感觉卖不出去 小米官翻899貌似
    xzem
        2
    xzem  
       Feb 6, 2015 via Android
    300回收
    Tink
        3
    Tink  
    PRO
       Feb 6, 2015
    150可以秒
    miao
        4
    miao  
       Feb 6, 2015
    99可以秒
    scys
        5
    scys  
       Feb 6, 2015 via Android
    全场一元一件,绝不二价
    em70
        6
    em70  
       Feb 7, 2015 via Android
    二手只有苹果卖得出去
    jpuyy
        7
    jpuyy  
       Feb 7, 2015 via iPhone
    什么制式的,有意。联系下jpuyy.com@gmail.com
    About   ·   Help   ·   Advertise   ·   Blog   ·   API   ·   FAQ   ·   Solana   ·   3031 Online   Highest 6679   ·     Select Language
    创意工作者们的社区
    World is powered by solitude
    VERSION: 3.9.8.5 · 40ms · UTC 06:03 · PVG 14:03 · LAX 23:03 · JFK 02:03
    ♥ Do have faith in what you're doing.