coolicer
V2EX  ›  问与答

出个差回来,上网变慢了好多。

  •  
  •   coolicer · Oct 3, 2015 · 1849 views
    This topic created in 3916 days ago, the information mentioned may be changed or developed.
    5 replies    2015-10-03 21:25:01 +08:00
    xfspace
        1
    xfspace  
       Oct 3, 2015
    澳门的服务器。。。
    rainy3636
        2
    rainy3636  
       Oct 3, 2015
    出了一年的差?
    yexm0
        3
    yexm0  
       Oct 3, 2015 via Android
    目测他是去外国呆了快一年了。
    ivmm
        4
    ivmm  
       Oct 3, 2015
    @rainy3636
    @yexm0

    lz 的意思应该是自己的 100m 宽带被压到只有 30m 了吧
    我觉得
    aalska
        5
    aalska  
       Oct 3, 2015
    @xfspace 正常 我广东电信都默认连澳门的测速服务器 13MS 左右
    About   ·   Help   ·   Advertise   ·   Blog   ·   API   ·   FAQ   ·   Solana   ·   5671 Online   Highest 6679   ·     Select Language
    创意工作者们的社区
    World is powered by solitude
    VERSION: 3.9.8.5 · 46ms · UTC 01:47 · PVG 09:47 · LAX 18:47 · JFK 21:47
    ♥ Do have faith in what you're doing.