tongweizj
V2EX  ›  问与答

有在加拿大的上班的 iOS 程序员没?

  •  
  •   tongweizj · Jan 9, 2018 · 2422 views
    This topic created in 3087 days ago, the information mentioned may be changed or developed.

    想找个朋友问问一个一年工作经验的 iOS 程序在多伦多附近,工作好找吗?

    以前在国内是产品,现在现学开发呢!

    2 replies    2018-03-06 11:33:08 +08:00
    soli
        1
    soli  
       Jan 9, 2018
    你啥时候过去哈?
    tongweizj
        2
    tongweizj  
    OP
       Mar 6, 2018
    @soli 我这个月底搬多伦多! 你在多伦多吗?
    About   ·   Help   ·   Advertise   ·   Blog   ·   API   ·   FAQ   ·   Solana   ·   5449 Online   Highest 6679   ·     Select Language
    创意工作者们的社区
    World is powered by solitude
    VERSION: 3.9.8.5 · 50ms · UTC 01:23 · PVG 09:23 · LAX 18:23 · JFK 21:23
    ♥ Do have faith in what you're doing.