levan
V2EX  ›  问与答

在dribbble上看到这个,想学,请问是用什么软件制作的?

  •  
  •   levan · Sep 16, 2012 · 4148 views
    This topic created in 5031 days ago, the information mentioned may be changed or developed.
    3 replies    1970-01-01 08:00:00 +08:00
    sparanoid
        1
    sparanoid  
       Sep 16, 2012
    Photoshop 吧
    PrideChung
        2
    PrideChung  
       Sep 16, 2012
    设计师用的大多是Photoshop或者Illustrator。
    remaerd
        3
    remaerd  
       Sep 16, 2012
    如果是上图的画,PS。Illustrator 的话,很难做这样的效果。
    BTW,其实这个设计做得不怎么样,平面设计功底一般。
    About   ·   Help   ·   Advertise   ·   Blog   ·   API   ·   FAQ   ·   Solana   ·   5346 Online   Highest 6679   ·     Select Language
    创意工作者们的社区
    World is powered by solitude
    VERSION: 3.9.8.5 · 30ms · UTC 08:08 · PVG 16:08 · LAX 01:08 · JFK 04:08
    ♥ Do have faith in what you're doing.