Home
Sign Up
Sign In
V2EX
›
问与答
有用过移动mifi的么?看上去资费很便宜。
yanwen
·
Sep 28, 2012
· 3231 views
This topic created in 5019 days ago, the information mentioned may be changed or developed.
我用过联通电信的,在信号上,电信的好很多,联通的一进入地铁就没信号了。没有用过移动的3g网络,不知道信号好不好。
信号
联通
电信
1 replies
•
1970-01-01 08:00:00 +08:00
1
Mutoo
Sep 28, 2012
学校开学有办活动,送了一个,非常不好用,信号很渣。快速移动的时候上网速度特别慢。
About
·
Help
·
Advertise
·
Blog
·
API
·
FAQ
·
Solana
·
1454 Online
Highest 6679
·
Select Language
创意工作者们的社区
World is powered by solitude
VERSION: 3.9.8.5 · 27ms ·
UTC 16:51
·
PVG 00:51
·
LAX 09:51
·
JFK 12:51
♥ Do have faith in what you're doing.
❯