yanwen
V2EX  ›  问与答

有用过移动mifi的么?看上去资费很便宜。

  •  
  •   yanwen · Sep 28, 2012 · 3231 views
    This topic created in 5019 days ago, the information mentioned may be changed or developed.
    我用过联通电信的,在信号上,电信的好很多,联通的一进入地铁就没信号了。没有用过移动的3g网络,不知道信号好不好。
    1 replies    1970-01-01 08:00:00 +08:00
    Mutoo
        1
    Mutoo  
       Sep 28, 2012
    学校开学有办活动,送了一个,非常不好用,信号很渣。快速移动的时候上网速度特别慢。
    About   ·   Help   ·   Advertise   ·   Blog   ·   API   ·   FAQ   ·   Solana   ·   1454 Online   Highest 6679   ·     Select Language
    创意工作者们的社区
    World is powered by solitude
    VERSION: 3.9.8.5 · 27ms · UTC 16:51 · PVG 00:51 · LAX 09:51 · JFK 12:51
    ♥ Do have faith in what you're doing.