zjq123
V2EX  ›  硬件

硬件大厂工资会怎么样

  •  
  •   zjq123 · Mar 2, 2020 · 2685 views
    This topic created in 2306 days ago, the information mentioned may be changed or developed.
    有时在想技嘉华硕微星这样的大厂里面做硬件会待遇怎么样 不要说 intel amd
    做硬件就可以做到老
    2 replies    2020-03-07 13:32:45 +08:00
    churchmice
        1
    churchmice  
       Mar 2, 2020
    很一般
    applehater
        2
    applehater  
       Mar 7, 2020
    是指做电路集成布局设计吗?应该不怎么样,可能十几年没怎么上涨。
    About   ·   Help   ·   Advertise   ·   Blog   ·   API   ·   FAQ   ·   Solana   ·   898 Online   Highest 6679   ·     Select Language
    创意工作者们的社区
    World is powered by solitude
    VERSION: 3.9.8.5 · 27ms · UTC 20:56 · PVG 04:56 · LAX 13:56 · JFK 16:56
    ♥ Do have faith in what you're doing.