Home
Sign Up
Sign In
V2EX
›
职场话题
碰到同事都是以前管理层来这里当工程师的。如何相处?
freelancher
·
Mar 4, 2021
· 1107 views
This topic created in 1938 days ago, the information mentioned may be changed or developed.
现在的部门领导很喜欢有管理经验的。
结果招了一堆小头头进来当工程师。部门又是新成立的。啥活都没有。已经开始斗起来了。
大家碰到这种情况怎么办?
No Comments Yet
工程师
碰到
头头
部门
About
·
Help
·
Advertise
·
Blog
·
API
·
FAQ
·
Solana
·
5299 Online
Highest 6679
·
Select Language
创意工作者们的社区
World is powered by solitude
VERSION: 3.9.8.5 · 37ms ·
UTC 05:57
·
PVG 13:57
·
LAX 22:57
·
JFK 01:57
♥ Do have faith in what you're doing.
❯