landequmingzi
V2EX  ›  OpenAI

请问大佬 api 可以用香港 ip 吗

  •  
  •   landequmingzi · Apr 5, 2023 · 1907 views
    This topic created in 1177 days ago, the information mentioned may be changed or developed.

    做 api 开发,已知大陆 IP 全 ban ,香港 ip 可以访问 api ,就是不知道会不会封号

    3 replies    2023-04-05 15:12:22 +08:00
    StuPYX
        1
    StuPYX  
       Apr 5, 2023
    不能
    landequmingzi
        2
    landequmingzi  
    OP
       Apr 5, 2023
    @StuPYX 也会 ban 吗,那岂不是又要套😭
    coolfan
        3
    coolfan  
       Apr 5, 2023
    现在就是用的 hk 的轻量应用只访问 api ,从上个月初到现在没遇到什么问题
    About   ·   Help   ·   Advertise   ·   Blog   ·   API   ·   FAQ   ·   Solana   ·   918 Online   Highest 6679   ·     Select Language
    创意工作者们的社区
    World is powered by solitude
    VERSION: 3.9.8.5 · 33ms · UTC 21:37 · PVG 05:37 · LAX 14:37 · JFK 17:37
    ♥ Do have faith in what you're doing.