sabot's recent timeline updates
sabot

sabot

V2EX member #580822, joined on 2022-05-09 16:51:11 +08:00
Today's activity rank 22819
sabot's recent replies
Sep 30, 2023
Replied to a topic by hokman 程序员 直接用宝塔的邮局会有啥问题吗?
会进垃圾箱,自己花点时间看下油管自建邮局教程
例如 IREDMAIL 自己搭建会好很多
当然 VPS 的所处 IP 段也是很重要的

我 RN dc02 的 VPS 自建用的 iredmail 除 126 提示拒收 其他都正常
About   ·   Help   ·   Advertise   ·   Blog   ·   API   ·   FAQ   ·   Solana   ·   1536 Online   Highest 6679   ·     Select Language
创意工作者们的社区
World is powered by solitude
VERSION: 3.9.8.5 · 12ms · UTC 16:39 · PVG 00:39 · LAX 09:39 · JFK 12:39
♥ Do have faith in what you're doing.